vrijdag 11 november 2016

9 november: De eerste sneeuw

Dinsdag werd ik wakker met teleurstellend nieuws over de nieuwgekozen president van de Verenigde Staten (het verontrust mij vooral omdat deze man lak heeft aan milieu en klimaat), maar toen ik de rolluiken optrok, vergat ik al dat wereldnieuws voor korte tijd, want tot mijn verrassing had het die nacht gesneeuwd!

Hier wat onverwacht vroege winterplaatjes. 

Dit verwachtte ik dus echt niet.

Een mand met bollen, daarbovenop plantte ik viooltjes, en daar weer bovenop strooide Moeder Natuur een laagje sneeuw.

Rozen met sneeuw

Clematis "Rouge Cardinal" was net weer uitbundig begonnen met bloeien, maar moest nu het hoofd buigen voor de sneeuw.

Wie heeft ooit zoiets gezien, flox met sneeuw!

Chrysant met sneeuw

Wel erg mooi hoor! En het duurde toch nog tot ver in de middag voor alles weg was.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten