donderdag 17 maart 2016

Krokussen


Gisteravond ging de zon zo onder:


En dan weet je het al: morgen mooi weer.

De koude nacht was snel vergeten en dankzij het zonnetje warmde het zo snel op dat ik al om tien uur zonder jas de tuin in kon. 
En toen heb ik krokussen gefotografeerd, want wat staan die er prachtig bij!

Van deze helderwitte wil ik er nog veel meer

Dat ziet er altijd zo knus uit, een groepje gemengde krokussen

In het gazon staan voornamelijk blauwe en gele

Dit is een van de nieuwe krokussen in het gazon, mooi hè

Deze vanillegele soort in het gras had ik nog niet eerder gezien. Ik vind ze erg mooi.

Deze krokus stond zo mooi op de grens tussen licht en schaduw

Het gazon staat er vol mee, ik heb afgelopen najaar verwilderingsbollen geplant.

Zo mooi dat paars met geel

Krokussen hebben altijd van die lieve kleuren

Deze lila krokussen met geel hart vind ik bijzonder mooi

Ook op mijn gestreepte krokussen ben ik erg trots

En toen kwam Pluis aangelopen

Er moest gerollebold worden

Ik was natuurlijk de hele tijd bang dat ze met dat grote lijf op die krokus ging liggen

Maar ze speelde er alleen maar een beetje mee

De kat van de buren kreeg meteen ook lentekriebels





Geen opmerkingen:

Een reactie posten