woensdag 24 juni 2015

Bloemen met druppels

Ik mag graag na een bui fotograferen, alles ziet er dan zo heerlijk fris uit!
En bloemen lijken nog mooier dan anders, als er wat druppeltjes op liggen.

Tuinfotografen schijnen dit met opzet te doen, een tuin sproeien voor ze foto's gaan maken, om het er allemaal nog sprankelender uit te laten zien (let maar eens op bij tuinfoto's, hoe vaak er een vergeten tuinslang in beeld ligt!)

Nu was ik gisteren ook even de tuin ingelopen om wat foto's te maken, prompt begon het zo hard te regenen dat ik tien minuten onder de pergola moest wachten, maar goed, je moet wat overhebben voor je lezers!

Mijn nieuwe Pilgrim roos in de regen

Melancholiek plaatje

Hortensia

Erigeron (ik hoop dat ik het goed schrijf)

Campanula

Digitalis
En als dan even het zonnetje doorbreekt...
Witte campanula

Iberis

Campanula

Slangenkruid

Digitalis

Vlas

Eden roos

Roze roos

Rosa "Redouté"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten