donderdag 4 september 2014

Een wandeling


Op droge dagen probeer ik zo vaak mogelijk een wandeling te maken door de omgeving. Voor mij, die het grootste gedeelte van haar leven in een drukke stedelijke omgeving heeft gewoond is dit boerenlandschap met zacht glooiende heuvels een verademing. "Wij wonen op vakantie" is een gedachte die om de haverklap in me opkomt. Het is hier niet voor niets vergeven van de toeristen, het is hier gewoon ontzettend mooi!

Een reeks foto's die ik tijdens een wandeling maakte.

Doorkijkje vanuit het bos naar de akkers

Nog een doorkijkje

Akkers, bos en heuvels in de verte

Vakwerkhuisje langs de rand van een klein bos

Het bos

Uitzicht vanaf de heuvel richting zuiden

Kronkelend weggetje

Uitzicht Münsterland

Dit alles op nog geen vijf minuten van mijn huis.
Ik ben zo blij dat we hier wonen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten